trött

idag så har jag vart åp en inneabdnyturnering och vart speaker och domare och satan vad trött jag är nu..:P men det var iaf gansak kul ibland ;D men jag missade ju hockeyn och fbk förlorade men jag har ändå inte vart så ledsen vilket är bra iaf :P och imorgon börjar praktiken..vad ska man äsga kul ibland och skittrök ibland brukar det vara och nu ska ja va med jonet och det blir nog kul ;D haha..........

Undra vilken färg det kommer vara på min inneabdnytröja nästa år:P? ngn som akn svaret..??  vore intressant att veta var man ska spela:p?


men men nu ska jag snart gå och lägga mig fast klockan är lite så att jag är utvilad imorn hade bra:D pusshejs;D


Kommentarer
Postat av: sara

har du lagt ner lr?:P

2006-04-25 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback