Alfta here we comes!

Halloj dagboken!

Idag var dagen som jag bävat för länge julafton... Jag hatar julafton den fyller inget syfte längre. Ge till dom som redan har och få när man redan har. Iofs som sporthandlare tkr man kanske att det är bra menmen personligen så tkr jag det suger... Jaja vaknade av ett GodJul sms av Noren :) och gick sedan upp. Hade ont i huvet som fan och undrade vad som hade vart i mitt Colaglas dagen innan. Jaja glad som alltid gick man upp och träffade påvägen till soffan för at vakna till en överglad och överpratig ( som alltid) mamma och dagen kunde bara inte bli värre kändes det som... Efter ca 32 timmar kom jag äntligen till min efterlängtade soffa men då var ju hela poängen med att vakna till liv skönt borta. Tack Mamma! Upp och Duscha för att sedan påvägen ner möta min kusin som kommit redan. Klä på sig och sen var julafton igång igen :/ Mer och mer folk strömmade till och jag kände mig ännu mer bakfull än ¨på morgonen. Jävla konstig huvudvärk var det iaf :S. Julmat och hela skiten. Sen under Kalle Ankas jul så skulle mamma skjutsa upp min kusin till Kil för att jobba, jag såg möjligheten att slippa allt ett tag och sa att jag ville övningsköra :) Fan vad smart jag är :)..Sen julklappsutdelning när vi kom tillbaka sen åkte dom faktiskt hem :O det var lite skräll faktiskt :P Men ack så gött då jag inte mådde särskilt bra....Sen ner i källaren och se på film.. Pirates of caribiens 2 den var riktigt dålig :(. Sen rigna till Robban och få veta att dt blir att åka till ALFTA OCH SARA i övermorgon :). SÅ JÄVLA GLAD blev jag då jag saknat flickan...Pratade med Sara och nu är livet på topp igen så fucking gött :D......

Nej nu ska jag sluta skriva ochh slutar som jag börjar...ALFTA HERE WE COMES!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Robban

Gött att det slutade lyckligt och hoppas vi är lika lyckliga på torsdag när vi sklijs åt...

Postat av: sara

WIIIIEEE va detta blir bra=)

2006-12-25 @ 01:43:02
Postat av: sara

hahaha... asså din början ä juh klockren.. "halojj dagboken"...

:D

2006-12-25 @ 13:31:38
URL: http://halvborta.blogg.se
Postat av: Mats

nån som förstår att julafton är överskattat, tack ja slipper känna mig ensam och utstött :P

2006-12-26 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback