Gott nytt år!

Jaha nu har ännu ett år sprungit iväg. Känns som att det var igår eller ja iallafall i förrgår som vi satt hemma hos Joel och spelade poker åt tacos och bara flummade. Jag Robban och Joel nyårsafton förra året. När vi satt och planerade vad vi skulle göra detta nyår, men tyvärr inget infriades då Robban skulle till Sälen.

Vårterminen i 2:an var nog den underligaste tiden i mitt liv då livet verkligen gick upp och ner. Träffade mycket nytt roligt folk speciellt från Innebandyn. Tillexempel David :). I skolan var det som vårterminen mycket upp och ner. Swesport var kul Jag, Sara, Falk och Fredrik i ett rum. Allsång i duschen och pokerspelande mot Leandersson är sådant jag aldrig kommer att glömma. Den andra resan till Stockholm för att hälsa på Adidas Huvudkontor, när vi var förbi Stadiums huvudkontor i Norrköping var också mycket trevligt. Festen dagen innan Valborg var verkligen hur kul som helst och var en av dom bästa FiF-festerna som ger mkt roliga minnen. Negativa saker var att dryga personer blev ännu drygare, tråkiga grejer hände med klasskompisar och skolan gick skit heltenkelt. Mådde ibland riktigt dåligt och undrade vad jag gjorde i Forshaga egentligen? Tur att det fanns vissa som fick mig på andra tankar :).. Studenten kom för 3:orna och visst kändes det lite sorgligt men faktiskt ganska gött ändå det var ju inte så många man kommer sakna :P. Jaja nu var vi äldst på skolan och det firade vi med en klassfest nästan alla var där men tyvärr blev den helt misslyckad..


Sedan kom sommaren som skulle bli en av dom bästa och detta pga en grej. Började iallafall med att jobba vädret var ganska bra vilket är lite jobbigt då det blir väldigt varmt. Men det funkade bra :). Jobba på vardagarna och på helgerna umgås med vänner och ha lite partaj.. Fortsatte så några vecker gjorde min praktik i Säffle (skitskoj) och snart hade halva sommaren gått. Åkte upp med min familj till Norrland som vi gör varje år. Det var ganska trevligt och skönt att komma iväg ett tag men saknade mina kompisar mer och mer men på hemvägen skulle vi ju förbi Sara :)... Japp och så blev det påvägen hem skulle vi sova på Alfta Camping och på kvällen gick vi till Sara och åt mkt god mat :) Muums! Men det var underbart att träffa henne igen kan jag lova... Förövrigt så var hon väääldigt het i sin Statoilskjorta ;). Jaja sen hem för att förbreda nästa resa till Trosa :D. Förövrigt en av dom bästa resorna någonsin :) eller nej den bästa lätt :D. Dagarna innan gick ut på att fixa dricka och tillslut lyckades det så åkte iväg för 2 dagars festande med 3 flaskor likör och 8 öl :P lite väl mycket kanske men är detfest så är det ;). Men trosaresan finns bra sparad i Lunarbloggen så om du är intresserad av att läsa där så finns det där ;)..Sen var det bara att göra som dom flesta andra verkade göra.. Vänt apå att skolan skulle börja igen så man fick träffa alla goa ungar :). Nya ettor var det ju också och satan så dryga dom var.. :S Detta har dock nu ändrats i mina ögon men jag vet att andra fortfarande tkr illa om dom ;) But it,s not my problem ;). Underbar höst med mkt roliga saker. Moraresan 1 jag per robban joel och Sara var i Mora och kolla hockey. Mkt röj men matchen var dålig 4-4 blev det iaf tillslut :). Kareeokekväll hos Sara var en annan höjdpunkt. Jag, Sara, Annica, Per, Jojje och robban hur kul som helst :).. Festerna i Munkfors är andra oförglömliga minnen. Kommentaen jag ska aldrig mer supa när vi är utomlands kommer jag aldrig glömma ;) Observera att personen i fråga sa det när hon satt i sin egen säng ;). Sen Linköpingsresan eller kanske ska man kalla det storresa :P Två bilar åkte vi iväg. Jag, Jojje, Robban, Fryken, Sara, Johan, Sandra, Såne och Fia :) Jävligt kul och röj blev det iallafall i slutet av matchen... Vem faaan vill bo i Linköping? en klassiker ;). Hata Hockey älska Janne Niskala! Förlust blev det dock :(. Hv-Resan med Robban, Jojje och Lundh med wolfpack var nice :)...Sen var det hösten händelse när vi drar till Mora igen för hockey. Mora-Fbk fan va röj det var i sista och Fbk vann matcehn med 3-1 :)... Träffa några härliga snubbar där =)..Sen iväg till Sälen :D wihhoo Jag, Jojje, Robban och Sara ja ni känner nog igen gänget vid det här laget ;) Hade det jättemysigt i Sälen i fyra dagar. Dock dåligt med snö men var över till Trysil en dag och fick oss en bra skiddag :).........Luciacupen när jag var med ettorna var en anann personlig favorit :).  Så jävla nice var det och samtidigt lärde man känna dom lite bättre.. Efterfeststen hos Doffe var också helt klockern med härligt folk....

Nej för att sammanfata året så har det varit många minnesvärda ögonblick och några man helst vill glömma. Hoppas på ett bra 2007 fast det är studenten :/ vill inte :(....

Vill Önska alla mina vänner ETT GOTT NYTT ÅR!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har ja mycke att kommentera..vart ska ja börja? haha..

vi börjar när du kom i somras.. oh yes, de va undrebart skönt o träffa dej då!:) kändes som en sten från hjärtat släppte..!

sen i höstas när vi kom tillbaks ja.. kareokekvällen!:D den va fin!..å våra resor.. hur kunde ja glömde dom i min blogg?? den här hösten har nog varit den bästa ever!:) även om de har hänt massa tunga saker i mitt liv just denna höst, men den är ändå bäst..å varför? JO,för att jag har underbara vänner, dej bland annat! å de är ja gla över!

du har alltid betytt jätte mycket för mej, och vi har ju alltid vart bra kompiar..till å me bäääääästa;) men denna höst, då har i verkligen tagit vara på tiden! å våren ska bli ännu bättre=)

2007-01-01 @ 17:17:39
Postat av: Robban

Skriv blogg för helvete!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback