Städa, skridskor och födelsedag :)

Halloj!

Idag är det en dag där det är eller rättare sagt blir kanske en dag full med trevligheter..Gick upp klockan 8(!) imorse och städade mitt skåp. Det behövdes verkligen! haha det tog ca 1,5 timme och det blev tillslut en sopsäck med skräp. Undra hur rik jag vore om jag inte köpt aftonbladet :O.. Jaja sen ringde jag och väckte Robban vid halv 10 han var lika pigg som alltid när jag ringer och väcker han ;).. Sen åt jag frukost mm gott var det med gröt :D. Iväg till Robban som var sen såklart! Och därefter iväg till Tingvalla för att upptäcka att vi vardom enda som var där :O Helt ensamna :D.. Haha efter ett tag kom Jojje sen som vanligt ;) och vi började leka hockey ^^. fan vad bra vi var på det alltså :P Efter ett tag fjollade Robban ur och skyllde på sina fötter och åkte hem.. Jag tror att han har för dålig kondis och att han helt enkelt inte orkade mer.  Sen blev det att leka hockey med Joel ett tag till och sen hem.

Nu sitter jag här och skriver blogg Joel är uppe och duschar. Så snart kommer det nog ner en nyduschad snygging ;) Raer! Efter detta ska jag också ta mig en dusch och sen liet mat innan vi drar ner till stan för att komplettera dom sista julklapparna. Hem vid 4 för att åka till farmor som fyller år... Gott med smörgåstårta ska det bli ;). Haha...Sen är inget planerat för kvällen så den slutar säkert framför tv:n eller kanske om ni har otur vid MSN :P...

Förövrigt så åker Joel till sin stuga idag så jag får önska honom GOD JUL :)


Men nu ska jag dra och duscha...ciao

Kommentarer
Postat av: Robban

Vadå fjollade ur?? Borde kankse inte gått upp imorse alls.. Måste spara foten till Sälen ju :P
Vilken tur jag hade att få se er sen da, så jag fick se två nydushade snyggingar :D

Postat av: sara

nyduschade killar.. MMMMMM ;)

2006-12-23 @ 17:15:53
URL: http://halvborta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback