Sista skolveckan...

Hallihallo.....

Nu är detta sista skolveckan för mig på 5 veckor :O. Intensivkurs sen i två veckor och sen APU i 3 veckor, hur ska jag överleva utan allt roligt folk i FEM (5)!!! veckor? Hmm nu är det verkligen tänka åp hur det ska lösas. Jojje blir svårt för han är säkert i fiskarstaden och jobbar på helgerna. Sara är också i fiskarstaden men kvar på helgerna så jag hoppas så innerligt att jag får komma på besök även fast man sedan behöver kemtvätta kläderna från all fiskstank. Robban den lilla spjuvern träffar man ju ändå och Gabbe vill man inte se ;).. Dom andra trosagänget och fredrik får man väl ringa 3 ggr om dagen och bara snacka ;P fast Falk är ju iofs kvar i Karlstad så han och jag kan ju leka på Arena ;).

Jaja nog tjatat om det. Dagen har varit helt värdelös och då menar jag HELT TOTALT JÄVLA FUCKING VÄRDELÖST tom värdelösare än Dirk Kuyt och Björn Runström och då är det illa. Börjar med att dagen i skolan är såå dryg och avslutas med Historia då är dagen redan förstörd. Fortsätter med att jag pratar med en god vän i Telefon och får höra att en viss person är så jävla störd så att han snackat skit om mig igen.. Ja skriver inga namn men alla som känner mig och har mer IQ än en häst förstår nog vem jag menar.. Jaja tack iaf att du sa det till mig och berättade sanningen. Du är verkligen en sann vän.
Sen iaf så var jag på ett jävla humör men Sara lugnade ner mig lite. Hon är rätt snäll den flickan faktiskt :).

Imorn bär det av till CCC och en massa föreläsningar hoppas att det kmr att bli skoj och att man lär sig ngnting iaf :)

Hade Gött

pusss.


Kommentarer
Postat av: Robban

Ja, vi lär nog "stöta" på varandra som vanligt :P
Fiskarstaden luktar fisk! Han heter Glenn osv osv..
Gabbe ligger väl å häckar i hertsögastallet hela tiden han, så han lär vi inte se svansen av ;)
Leka Arena är inte helt del de :)
Tacka vet jag Dirk Kuyt.. han är grym :D och jag har mer IQ än en häst, det är bevisat nu :) Göttans

Postat av: Robban

Ingen är bättre än Dirk Kuyt!
Björn Runström är ungefär lika bra som Björn Rosenström.......

2007-02-13 @ 17:29:12
URL: http://r0bban.blogg.se
Postat av: sara

duu ja ska faktiskt hem te värmland minst 1 helj iaf,å om du kommer te mej en så blir de kanon:D gusch kommer saknar dej ändå :/

2007-02-14 @ 00:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback