Juli

Japp så nu går man in i Juli då, denna vackra sommarmånad. Börjar nu med 2 veckors slit på jobbet sen har jag tänkt att vara ledig dom resterande två veckorna, men vad ska jag hitta på då tro? Någon som har någon skojsig idé?

Jaja tiden som gått sen förra blogginlägget har varit väldigt kul :) Det var tänkt att bli grebbestad men det regnade bort så åkte istället till Göteborg fast med Gabbe, 1-1 slutade matchen :/ illa! Sen får man ju inte glömma midsommar när det var en reunion. Jag, Fredrik, Kjelle, Doffe och Falk träffades och hade det roligt som fan hemma hos Jennifer, kändes precis som på den gamla goda tiden :) man fick ju nästan lite student/valborgkänslor ju :) toppen dä :D

Hade gött..

Kommentarer
Postat av: robban

Du får komma ner hit å jobba.. Bara å ringa så får du säkert jobb. Många som slutar nu snart å det behövs folk. Tyvärr tror jag inte vi kan ställa upp med boende, men det fixar väll du :P

Postat av: sara

jaaa.. till å med du ;)

2007-07-18 @ 22:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback