Utslängd från Trosa?

Jahapp nu var min andra Trosaresa gjord och vet ni jag har fått napp :) Hem till Värmland har jag fått med mig en alldeles underbar liten pojke, Per heter han.. MMM vilken goding :).

Aja iaf så började det med i Onsdags att jag och falk packade bilen och gav oss iväg till den enda kusten i detta landet värt namnet dvs östkusten (solkusten). Efter många allsånger och omkörningar av husvagnar (ingen var kongen av campinplassen tror jag) så kom vi fram till det alldeles jättevackra (och soliga såklart) Trosa! Vi gjorde hos hemmastadda hos Falks jättetrevliga Pappa Anders som trots förra årets incidenter lät oss bo där :) Tack Anders! Efter detta drog vi till mitt ragg, Per :D. Lekte lite med honom och åkte runt i Trosa och kollade på alla snygga brudar (inte lika snygga som Per, men grymt mkt snyggare än på västksuten läs regnkusten). Efter detta så drog jag och Falken till Lisa (Falks mamma) och var där och softade resten av kvällen, mkt trevligt :).

Dagen därpå var det torsdag, var väl uppe ungefär vid 2-tiden ;) och stack sen iväg til mörkö och fiskade, efter så blev det fotboll med en massa kul Trosafolk, Jag Per, Pers syrra, Falk och Puffen ^^ Puffen var en rolig prick faktiskt, och sen hämtade vi Kim en annan minst lika rolig prick. vi drog til Krilles och där fick jag träffa Mannen, Myten, Legenden ÅKE :D Han var rätt häftig fast han stack hem fort :´(. Jaja sen degade vi runt resten av kvällen.

Dagen efter var det Festdag :D Väntade på att Per skulle sluta jobba och det gjorde han precis när vi satte oss vid frukostbordet ;) PERFEKT! Jag drog till Per och blev bjuden på hamburgare MUMS! :D och sen glass och kaffe ännu mer MUMS ^^ och sen började tillslut partyt, drog hem några kompisar till falk, Jessica och Hanna hette dom och dom var trevliga.. Efter det så bar det av in i dimman oj förlåt iväg till tullen, tog några öl och sen blev jag utslängd :( Jävla skitvakt jag råkade vingla till lite sen var jag ute fortare än det tar för dig att blinka eller för robban att dra ett värdelöst skämt. Aja sen gick vi hem och ok jag minns inte så mkt vad vi pratade om men jag pratade iaf politik med Puffen och han är socilist och sådana tycker vi inte om ;) Eller hur Joel? 

Dagen efter var det lördag och vi gick upp gjorde inte särskilt mkt, bara degade omkring. Gick in till stan och där var det nån som hade möhippa och var utklädd till ängel och hon frågade om hon fick måla av mig och falk och visst fick hon det ;) asfina kort blev det ^^. Sen ännu mer softande innan vi drog till Per,s kusin som hade fest. Hela Per,s släkt var där med vänner och bekanta (dårhus) ;) haha nejdå det var trevligt fast då ringde anders och jag hade glömt ett par skor vid hans sommarstuga och han kanske inte skulle hinna möta oss på söndagen (negativt) så vi fick dra dit. Sen åkte vi förbi Trosa Skidbacke :D en upplevelse för livet, sugen på att dra dit en vecka i vinter ngn som är på? :D Sen blev det ut igen, alkoholfria drinkar för min del men det fanns andra som stod för ett hyfsat alkoholintag ändå ;) Vakten som slängdde ut mig kvällen innan glodde som ett mongo hela kvällen men nu kunde han ju omöjligt slänga ut mig för att jag var för full iallafall, sen blev det att skjuts hem Per vid 2-tiden och åka igenom Trosa och dunka Kongen av Campigplassen. 

Hemresedagen var jobbig och vi gick upp skittidigt, redan vid halv 11 fyfan testa inte det ;). Åkte hem till Lisa och sa adjö och blev bjuden på lite kaffe så att jag höll mig vaken :) hämtade Per och sen drog vi hemåt. Var hemma vid halv 6 tiden och sen blev det golf och Zachrisson. Gabbe kom även hit. Nu ska jag snart gå och sova. Hade gött :)

Pusshejs
 

Kommentarer
Postat av: robban

Den där vakten lär ju vara drygare än AJAX iaf..
Att du fick hänga med Per, Gabbe å Zacke i helgen gör mig lite avis, men jag hänger med norrmän jag, så jag ska nog vara nöjd ;P
Å kongen av campingplassen är ute nu, den spelas nämligen av trubadurerna på uteserveringarna här i Grebbestad :/

Postat av: SaraForsberg

Jag orkade inte läsa allt (: Men eftersom du skrev så mycket så måste det ha varit kul (:

2007-07-29 @ 12:21:32
Postat av: Saara

Skriv ny blogg för fan :p

2007-08-11 @ 13:19:18
Postat av: Edward

jaja förfan ;) ngn dag när jag orkar (A)

2007-08-13 @ 17:18:24
URL: http://siredward.blogg.se
Postat av: robban

Hallå, nu har jag faktiskt bloggat...
SKRIV BLOGG!

2007-11-14 @ 20:23:02
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback