De e över nuuuu, men jag kommer ihåg alla dagar med er..

:'(

Kan inte börja annorlunda, fyfan detta är så jävla jobbigt och ja igår kväll orkade jag inte med det nå mer bara och allt bara brast för mig, vill tacka ALLA för 3 underbara år på Forshagaakademin med många roliga stunder men även en del bekymmer. Men VI har vart så starka och alltid rest oss ur all skit. Jag orkar inte skriva någon sammanfattnig av dessa 3 år nu men ska skriva en liten kommentar om alla

Tobias Lundberg
En så jävla härlig kille, finns inget ont i den grabben. Kommer sakna att väcka han på bussen i FIF
Annica Höglund
Våran gotlänning blir kvar här vilket är skönt, vi kommer mötas :)
Jakob Kjellman
Vår lilla pajas, alltid med glimten i ögat blir också kvar här och ja jag kommer heja på Skoghall kommer med att träffas mkt hoppas jag
Robert Andersson
Sticker till kusten i sommar, hoppas du inte blir lånvarig där, kommer sakna dig så jävla mycket, KY tsm i höst?
Sarah Ranström
Vår lilla frycke med ett elakt skämt och ett leende på läpparna kommer sakna dig ngt enormt
Jonathan Westlund
Festpolarn är kvar i stan;) Klockren kille :)
Alexander Svensson
swenne och jag har inte alltid vart bästa kompisar men har alltid funnit varandra igen, kärlek till den killen :)
Sophie Berg
Hade svårt med henne i början men har insett att hon är en så helt fantastisk person, saknaden är enorm.
Magnus Hansson
Kommer vara kvar och hoppas vi kan umgås mycket, så jävla bra kille som jag verkligen inte vill mista
Jakob Falk
KVAR :D så jävla skoj men fan jag älskar grabben så jävla mycket.
Sandra Andersson
Skitsnäll tjej, komemr sakna henne
Fredrik Vestlund
Drar till Årjäng med sin underbara tjej, vill fan flytta med. Har betytt så jävla mycket för migoch kommer aldrig släppa taget om han
Terese Jansson
Så jävla klockren tjej
Per Jitelius
Har flyttat hem till Trosa igen, är så jävla jobbigt och kommer sakna han något enormt.  Får aldrig tappa kontakten med han
Gabriel Orsby
Kvar i stan och han blir det att hänga med i sommar, älskar killen
Sara Andersson
Usch nu kommer tårarna igen, finns inte ord om hur mkt jag kommer sakna henne... Får ALDRIG tappa kontakten <3
Joel Engström
Min lilla favoritkil flyttar till Arvika hoppas aldrig han lämnar stället så länge jag är kvar här, så jävla klockren kille, älskarn
Mats Ceder
kvar i Karlstad i sommar vilket är skoj, blir att hänga en del med honom hoppas jag för Mats är så jävla bra
Ida Fälth
Drar också ner till kusten, kommer sakna Ida något enormt och hennes positiva sätt att se allting på. Klockren!
Christopher Axelsson
Jadu doffe kommer vara saknad för alla hans påhitt sjukt kul kille som kommer att finnas kvar och vara lätträffad :)
Jonathan Eriksson
Drar hem till Stjärnhov. En stjärna som lämnar mig och jag kommer sakna han enormt!


Tack så sjukt mkt för dessa 3 år!

Kommentarer
Postat av: sara

fy fan va jobbigt. du är underbar, tårarna bara kommer. SAKNAR DEJ! å va tappar aldrig kontakten.ALDRIG!<3

2007-06-06 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback