Göteborg eller Grebbestad?

Fotboll eller festande?
kuketta eller Sphg 3:or?
 
Vad kommer det att bli?

Mig spelar det faktiskt ingen störer roll är jävligt sugen på båda men om slicket säger att han råda att åka så drar jag till GBG...

Jaha vad har man nu hittat på dom senaste dagarna i livet då? Jobbat såklart och det är skönt att få in lite kosing :) sen har det blivit mkt softande och i helgen var jag i Skived hos David, mkt trevligt :) Den här veckan vet jag som sagt inte riktigt vad som blir, men vad som en händer så lär det bli partaj på fredag :) najs det..

Saknad från din sida som du sa? Jag tror inte det du...

Kommentarer
Postat av: sara

´haha ja ja skulle lyssnar på dj ;P

2007-06-24 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback