Bränn Bränn Jerusalem!

Jahapp nu har ett tag sen gått sen senaste bloggen. Alltså jag pallar inte att skriva blogg, vet inte varför men det är iaf grymt jobbigt! Vart i Småland i helgen, Tranås och Jerusalem.. Det var la trevligt, trots att jag inte kände mig särskilt frisk!

Nu är jag iaf på bättringsvägen och imorn blir det jobb och åter jobb. Missar kanske hockeyn mot cluben också :/! illa det! Om jag ska vara ärlig så är iofs inte hockeysuget jättestort nu. Går bara och väntar på att slutspelet ska dra igång, hoppas vi har hittat spelet till dess! Annars kan det bli en snabb sorti!

På tisdag bär det iväg igen till de småländska skogarna! HV borta är en favorit trots att man blir riktigt illa bemött, Lets go fucking mental! Gernandt med i bilen så det lär ju bli röj iaf ;)

I helgen bär det a till Eksärad för match, annars så blir det nog en nykter helg (igen).

En sista grej bara, Zlatan är GRYMT överskattad!

Puss

Kommentarer
Postat av: Robban

Hade aldrig åkt till Jerusalem utan Gernandt ;P

Jag kan ju hålla med om att Liverpool överskattade Zlatan iaf. Det var ju bara å göra som den sköna Liverpoolaren sa på sporten. "Carra tar han om honom, han stoppar honom i fickan!" Ungefär så blev det också...

2008-02-20 @ 23:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback