Dags att återuppta bloggandet!

Nu var det alldeles för längesedan jag skrev blogg. Har helt enkelt glömt bort det, men nu ska det bli skärpning! Det som kommer att kunna läsas i denna blogg är vad jag hittar på om dagarna, en hel del om FBK och annat som förgyller mina dagar. Det kommer säkerligen även vara en del politiska texter där jag kommer beröra ämnen som jag själv tycker är intressanta. Idag kommer jag att beröra det mesta ;)

Vad har då hänt i mitt liv de senste månaderna?

För att dra det kortfattat så har jag skaffat mig ett till jobb. Jag jobbar nu några kvällar i veckan som personlig assistent till världens goaste kille! Bättre jobb kan man nog inte ha. På dagarna knegar jag på en redovisningsbyrå där jag får mer och mer jobb/ansvar! Blir säkerligen snart en heltid, varken jag vill eller inte. Annars så tränar jag Sjöstads U-lag där jag även spelar. Vi är inge vidare, men allt som oftast har vi skoj iaf. När jag har tid/pengar/sällskap så åker jag runt i Sverige och kollar på hockey! Det kan jag aldrig få nog av och skulle gärna göra mycket mer!

Idag har det varit en typsik måndag där jag först jobbade på firman, för att sedan nu på kvällen jobba som personlig assistent! Är måttligt trött nu, och ska förhoppnignsvis komma i säng tidigt! Annars har det inte hänt alls mycket idag, och tyvärr gör det ju inte det när man jobbar så mycket. Man får helt enkelt roa sig på helgerna.

I helgen var jag hos Fredrik i Årjäng, där vankades utgång med några kalla och en massa skitsnack, hur trevligt som helst. Sen bar det hem för att spela match mot GS, det blev storstryk så det går vi inte in närmare på ;). Sen på kvällen gick vi ut och åt en bit mat med Kjellman, Falk, och systrarna Sörensson, Trevligt :)!

Ni har tur för idag slipper ni politiken ;) Men hade gött därute och lägg gärna en kommentar så att jag ser att ngn läser :)


Kommentarer
Postat av: Robban

Jag läser inte, men kan kommentera ändå :P
Jag brukar också skriva att jag ska skärpa mig med bloggandet å du vet väl hur det brukar gå??

Linköping imorrn lr??

2008-01-29 @ 00:26:15
Postat av: Dex

JAG HAR LÄST ;D

Postat av: sara

jag läser.. :D thihi, sanknar dej bästis. men snart kommer du hit! :D

2008-01-30 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback