12:e Maj!

Goddag!

Idag är det återigen måndag, alltid lika härligt. Man lever för helgerna helt klart! Speciellt nu när det inte är någon hockey, eller några innebandyträningar. Är på dåligt humör för att mitt huvud har bankat hela dagen på jobbet idag, ska snart dra iväg till nästa jobb och sitter nu och hoppas på att alvedonen ska hjälpa.

Så idag är det inte mycket planerat mer än jobb, låter kul va? Men man ska inte gnälla hellre jobba än att bara vara hemma och dra! Funderar på att kanske dra förbi Adde ikväll och se någon rulle eller något, jag menar man måste ju hitta på något även fast man jobbar mestadels av dagen.

Nu i helgen blir det inte mycket fritid heller, ska gå en ledarutbildning. Men det kommer att bli grymt intressant! nej nu ska jag städa lite rummet innan jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback