13:de Maj!

Idag har jag varit på jobbet som vanligt, när vädret är så här vackert är man glad att man jobbar mellan 07-13. Varit ute lite i det fina vädret och vart och käkat med Adde. Roffes är ett jäkligt schysst lunchställe faktiskt, ligger nere i Viken.

Men det är ju nu som dagen börjar på allvar, ska iväg med Kjellman om en liten stund och lira golf, idag tror jag på seger :). Sen efter det ska jag iväg och ha fysträning med mina killar i P92 laget. Jäklar vad slut de ska bli. Själv ska jag inte röra mig en meter, utan bara stå och gapa på dem, rättvisst va?

När jag kommer hem sen så blir det bara att dega ner sig i soffan, ska bli otroligt skönt faktiskt. Har kännt mig lite trött den senaste tiden, så vilan är välbehövlig! Kanske kommer det en "seriös" blogg ikväll också, vad vill ni att dem ska handla om?

Kul även att se att det har börjat hitta tillbaka lite folk till bloggen, det uppskattas!

Ha en bra dag och njut av det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback