15:de Maj!

Usch vad jag är trött! Vad är felet på mig egentligen? Inatt sov jag 7 timmar, mycket mer än jag brukar, och ändå är jag skittrött :S. hoppas inte jag börjar bli sjuk. Skönt med kort dag iallafall, slutade innan 12 :). Sitter nu och funderar på att sova ett tag, fast jag hoppas de ringer från mitt andra jobb så jag kan gå dit och jobba ett tag. träning ikväll mellan 19:45-21:00. Ska köra det gamla vanliga med grabbarna, hoppas snart att spelsystemet sitter hos dem.

Igår var det en stor dag! Staten Israel fyllde 60 år, och det är självklart värt att firas!

Grattis Israel!

Kommentarer
Postat av: sara

åååå hur orkar du va seriös?:) du ä rolig du! å snart får ja träffa min bästs igen=)

2008-05-15 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback