Bloggskrivandets vara eller icke vara.

Nu har jag kommit fram till ett skede där jag personligen tycker att det är dags att ta tag i bloggen och skriva här frekvent, eller att helt enkelt lägga ner den! Det blir ointressant för er som läser den om den bara uppdateras någon gång i kvartalet.

Så vad tycker ni som tittar förbi, ska jag behålla den eller är det lika bra att lägga ner den?

Idag har jag iallafall haft en härligt dag med massor av skoj! Först var jag ju självklart på jobbet till 1, men sen började det roliga!

Mötte upp David vid sporthallen och kollade lite innebandy, efter det drog vi till Kenneths och käkade. Drog sedan upp till Forshaga för att hämta upp Choffe och Davids balbiljett. Efter detta bar det av tillbaka in till Karlstad, väl där så stack vi till golfbanan och gick en runda på 9-hålsbanan på Sommaro. Vädret var kanon så vi gick mest och snackade och njöt och struntade i resultatet.

Efter golfen mellanlandade vi vid Casablanca Video och hyrde film innan vi kom hem till mig där vi slog oss ner vid soffan. Där sågs det på American Funniest Home Videos och så lite hockey. Sen såg vi filmen som var relativt bra, den handlade om Irak-kriget och ett uppmärksammat fall där amrikaner dödade civila, kvinnor och barn. Detta ledde givetvis till en diskution där vi tre var hyfsat överrens om vad som var "rätt o fel".

Och när diskutionerna kommer igång då är det inte lätt att sluta. Det diskuterades flitigt om allt från Feminism till sjukvårdsstrejken och självklart huvudämnet Irakkriget. Som jag skrev tidigare så tyckte jag det var riktigt skoj, och det är alltid lika kul att diskutera med David och Choffe då det alltid blir sakligt och att vi oftast håller med varandra gör även saken lättare.

Om ni vill att jag ska fortsätta blogga så skriv gärna det. Kom även med förslag på vad jag ska skriva om, om ni är intresserade vad jag tycker om en fråga som ni håller varmt om hjärtat.

Har några förslag här, ni kan ju skriva om det är något av dem som intresserar er.

Feminism
Inrikes/Utrikespolitik i största allmänhet
Statligt/Privat ägande
Ideologier
Miljöpolitik


Sen kommer det ju även att skrivas en hel del annat förhoppningsvis än bara politik, men det kommer ändå bli en stor del av bloggen då jag tycker om att dela med mig av mina åsikter och att få höra andras.

Hade gött, och förhoppningsvis så ses vi här igen om ni vill!

Kommentarer
Postat av: Choffe

Skriv mer, om ALLT!

2008-05-10 @ 00:42:03
Postat av: David

Ja, ja.. mer mer..! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback