Lååång dag!

Nu är dagen slut, grymt trött är jag nu. Men det har varit en grymt rolig dag med vackert väder och trevligt umgänge. Var i stugan med Gabbe, där det softades en hel del :). Aldrig fel det, sedan vidare hem till Karlstad för att dra till en uteservering.

Tyvärr så blev inte fallet så, vi åkte upp till Skived istället och såg på hockey, inte fyskam det heller! Vi var en massa folk hemma hos David och alla var lika missnöjda när Sverige släppte in 2-3 pucken med 5 sekunder kvar av matchen. Jag lovade även Choffe att nästa inlägg skulle handla om feminism, tyvärr orkar jag inte skriva det idag, men imorgon lovar jag att det dyker upp :)!

Gokart imorn blir det också, jag kommer vinna ;)!


Kommentarer
Postat av: David

Ah det var fan synd att dom förlora.. lite bittert!

Postat av: robban

Ja, synd att Sverige förlora...
Det som var kul var att du också förlora =) I go-karten asså ;)

2008-05-12 @ 17:12:50
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback