Ledarutbildning.

I helgen har jag varit på ledarutbildning, det har varit två hektiska dagar men jag har lärt mig massvis! Nu ska teorin omvandlas till praktik och jag hoppas verkligen att det blir positivt.

Igår kväll efter utbildningen så var jag i Forshaga på fest hos Emelie, det var ganska trevligt och alkoholen flödade rätt friskt, inte så ovanligt kanske ;). Själv var man ju chaufför då, så jag var faktiskt helnykter, sug på den ni! Annars har det inte hänt mycket, nu till veckan ska jag hjälpa några sporthandlare med deras projektarbete, de ska cykla till något berg i Norge och tillbaka.

Sen har jag även fått massvis med kommentarer på mitt senaste inlägg, det är ju sjävlklart jätteroligt MEN då ska det ju gärna finnas något värde i de. Ditt första inlägg lolrol, där du påpekar att moderaterna inte alls regerat landet är bra, rätta mig gärna när jag har fel. I detta fallet så slarvade jag och itne var tillräckligt tydlig. Men att sen komma med en massa påhopp och andra värdelösa inlägg blir ju bara fjantigt. Sen vill jag gärna att om man har någonting att kommentera att man vågar stå för det och skriver sitt namn, man måste ju kunna få bemöta kritiken och det blir lättare när man vet vem man ska bemöta!

Ha en bra vecka nu gott folk!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej



Trevligt me lite åsikter. kan börja med att snacka om HV Angell är bättre än Ward JA men inte samma typ av spelare Ward står för tuffhet den jag menade Angell var ersättare för var Åkerman och den kapaciteten har inte Angell. Angående Jämtin/Ledin skulle aldrig HV tagit nått guld utan dom Ledin drev på laget under den mörka tiden då. Ledin är viktigare än vad man kan tro. Jämtin å andra sidan är inte ett lika stort tapp men visst känns han han hade hjärta för HV de har inte Laine Laine missar massor av chanser som dom andra två skulle sätta. jag anser att Laine är kanske likvärdig med Jämtin men långt ifrån Ledin



FBK då. Ja du kan ha rätt i att ni har bättre backar och som jag skrev i mitt inlägg så ser den intressant ut. Bastiansen är inte så jädra bra spelare men däremot kommer Goren betyda för er. Divis ja inte imponerade han i Leksand när han var. och nu är han äldre visst han kan va bättre men dock tyvärr för er del tror jag inte de.



Kom inte på bättre sätt att komentera ditt inlägg så gjorde det här. vi kan gärna forsätta diskussionen men kanske inte detta är rätt ställe för de. alltid roligt me olika åsikter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback